Masz Pytania? Odpowiemy: pytania@kociolki.pl     Infolinia: (95) 742 75 57
Bezpośredni przedstawiciel i dystrybutor w Polsce

Witaj

 

Koszyk  

Twój koszyk jest pusty

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Pamiętaj aby przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli paczka jest uszkodzona, wypełnij w obecności kuriera protokół szkody, a następnie skontaktuj się z obsługą sklepu. Reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie paragonu lub faktury VAT oraz dokumentu szkody.

Wymiana towarów w razie niezgodności ze złożonym przez Ciebie zamówieniem odbywa się w najszybszym możliwym terminie na koszt sklepu pod warunkiem, że zakupione przedmioty nie noszą śladów używania. Do wymienianego produktu trzeba dołączyć dowód jego zakupu czyli paragon lub fakturę.




Płatności

Copyright © 2013 Kociolki.pl Wszystkie prawa zastrzeżone