Masz Pytania? Odpowiemy: pytania@kociolki.pl     Infolinia: (95) 742 75 57
Bezpośredni przedstawiciel i dystrybutor w Polsce

Witaj

 

Koszyk  

Twój koszyk jest pusty

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Najczęściej zadawane przez Was pytania:


Ile zapłacę za przesyłkę?

Cena wysyłki przedmiotu wynosi 18zł brutto przy wpłacie na konto, 28zł przy płatności za pobraniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Do wyboru masz 3 opcje:

1) zapłać przy odbiorze – należność zapłacisz gotówką kurierowi doręczającemu Ci paczkę;

2) zapłać przelewem - zrób przelew na nasze konto bankowe (numer rachunku w zakładce Kontakt).

3) zapłać przelewem online –PayU S.A.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena kupionego przez Ciebie towaru/ów + koszty przesyłki.

Gdzie znajdę nr konta?

Numer konta bankowego podany jest w zakładce Kontakt.

Ile będę czekać na przesyłkę?

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + czas dostawy towaru

Jakie są formy dostawy?

Wszystkie przesyłki dostarczane są do Klientów przez firmę kurierskiej "Siódemka". W przypadku większych zamówień, sposób wysyłki ustalany będzie indywidualnie.

Ile będzie mnie kosztowała wysyłka?

Cena wysyłki każdego zamówionego przedmiotu to 18zł brutto przy płatności przelewem, 28zł przy pobraniu.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Zamówienie można zmienić lub anulować telefonicznie.

Czy przedmioty są objęte gwarancją?

Tak, gwarancja określona jest przez producenta. Kociołki marki Farmcook objęte są 5-letnim okresem gwarancji.

Czy mogę wybrać dokładny czas przyjazdu kuriera?

Godzina przyjazdu kuriera w danym dniu zależy od przebiegu jego trasy, więc nie można dokładnie określić czasu doręczenia przesyłki. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, ma obowiązek skontaktować się z Tobą telefonicznie i przyjechać pod wskazany adres ponownie.

Czy będę mógł zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki, masz możliwość zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu bez podania konkretnej przyczyny. Produkt zwracany nie może nosić żadnych śladów używania, nie może być zniszczony lub uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z jego całą zawartością.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Klient na życzenie może otrzymać fakturę VAT na zakupione towary. Przy składaniu zamówienia, powinien on podać dane do wystawienia faktury i zaznaczyć wybrany dokument sprzedaży.

Gdzie znajdę paragon/fakturę?

Paragon lub fakturę znajdą Państwo pod przyklejonym na paczkę listem przewozowym.

 

 




Płatności

Copyright © 2013 Kociolki.pl Wszystkie prawa zastrzeżone